Generel information

Prajaya
Adresse:
Østerbro 7A
5000 Odense C
Danmark
CVR: 41805269
Momsnummer: DK41805269
Telefon: (+45) 52 69 11 38
E-mail: support@prajaya.dk

Prajaya, med base i Danmark, samarbejder med Postnord og DAO som vores logistikudbyder for at sikre en problemfri og pålidelig levering af produkter til vores kunder. I øjeblikket betjener vi kunder inden for Danmark og i andre Europa-lande.

Leveringsinformation (Danmark):

  • Prajaya bruger Postnord og DAO til pakkelevering.
  • Prajaya tilbyder gratis lokal levering inden for en radius af 25 km fra virksomhedens adresse for ordrer over 649 DKK.
  • Fragten er gratis for ordrer over 649 DKK. Pakkerne sendes til det nærmeste afhentningssted baseret på kundens adresse.
  • Vores standardleveringsmetode omfatter et forsendelsesgebyr på 49 DKK for ordrer til en pris på 649 DKK eller derunder. Pakkerne sendes til det nærmeste afhentningssted baseret på kundens adresse.
  • Ved direkte levering til kundens bopæl er forsendelsesomkostningerne: 69 DKK (0-5 kg), 99 DKK (5-15 kg) og 139 DKK (15+ kg).
  • Typisk tager leveringer 1 til 3 arbejdsdage. Dog kan leveringstiden være lidt længere under ekstraordinære omstændigheder.
  • Pakker sendes enten samme dag eller dagen efter, at kunden har afgivet en ordre.
  • Når pakken afsendes, modtager kunderne et tracking-nummer via email eller SMS, så de kan følge pakken undervejs.

Leveringsinformation (Sverige):

  • Prajaya bruger Postnord og DAO til pakkelevering.
  • Fragten er gratis for ordrer over 1449 SEK. Pakkerne sendes til det nærmeste afhentningssted baseret på kundens adresse.
  • Vores standardleveringsmetode omfatter et forsendelsesgebyr på 129 SEK for ordrer til en pris på 1449 SEK eller derunder. Pakkerne sendes til det nærmeste afhentningssted baseret på kundens adresse.
  • Typisk tager leveringer 3 til 5 arbejdsdage. Dog kan leveringstiden være lidt længere under ekstraordinære omstændigheder.
  • Pakker sendes enten samme dag eller dagen efter, at kunden har afgivet en ordre.
  • Når pakken afsendes, modtager kunderne et tracking-nummer via email eller SMS, så de kan følge pakken undervejs.

Leveringsinformation (Andre Europa-lande):

  • Prajaya benytter Postnord og DAO til pakkelevering i andre Europa lande.
  • Fragten er gratis for ordrer over €139.
  • Standardforsendelsesgebyret er €13 for ordrer til en pris på €139 eller derunderBemærk, at dette gebyr omfatter dækning i følgende lande: Belgien, Finland, Frankrig, Tyskland, Luxembourg, Nederlandene og Polen.
  • Standardforsendelsesgebyret er €19 for ordrer til en pris på €139 eller derunder. Bemærk, at dette gebyr omfatter dækning i følgende lande: Østrig, Bulgarien, Kroatien, Tjekkiet, Estland, Grækenland, Ungarn, Irland, Italien, Letland, Litauen, Malta, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien og Spanien.
  • Leveringer til andre Europa-lande tager normalt 3 til 8 arbejdsdage under normale forhold, afhængigt af destinationen. Dog kan der opstå lejlighedsvise forsinkelser på grund af uforudsete omstændigheder.
  • Pakker leveres enten til det nærmeste afhentningssted eller direkte til kundens angivne levering adresse, afhængigt af tilgængelige serviceudbydere.
  • Ordrer sendes samme dag eller dagen efter kundens bestillingsdato.
  • Ved afsendelse modtager kunderne et tracking-nummer via email eller SMS til overvågning af deres pakke.

    Kontakt os venligst på support@prajaya.dk, hvis dit land ikke er tilgængeligt ved kassen, for yderligere information.

Længere leveringstid i ferieperioder

Da vi har få hænder i Prajaya, kan der være længere leveringstider i ferieperioder. Du er velkommen til at sende os en e-mail på support@prajaya.dk, hvis du har spørgsmål til dette.

Manglende afhentning af pakker

Såfremt du ikke afhenter din pakke inden for den angivne seneste afhentningsdato, og pakken sendes tilbage til Prajaya, fratrækkes et administrationsgebyr på 150 kr. for Danmark og €30 for resten af ​​EU, bortset fra Danmark, ved behandling af returpakke.

Beskadiget forsendelse

Hvis pakken du modtager ser ud til at være blevet beskadiget under forsendelsen, kan det have påvirket produkterne i pakken. Når du modtager pakken, skal du straks åbne den, og derefter informere os om eventuelle skader på stedet via e-mail på support@prajaya.dk .

For at erstatte en pakke, har vi brug for følgende:

  • Mange billeder af ydersiden af ​​pakken (1 af alle 4 sider).
  • Etiket på ydersiden af ​​pakken
  • Indholdet af pakken tager et billede af æsken med alt indholdet (f.eks. statuen eller syngeskålen er pakket ind).
  • Billede af den ødelagte vare
  • Reklamationen skal ske inden for 5 hverdage, ellers erstattes pakken ikke.